30 35 00 25

Århus C, Danmark

Top

Optimering af Webshop

Opnå større omsætning ved optimering af din webshop.

optimer og konverter

Målet for konverteringsoptimering, er at konvertere besøgende på din webshop til kunder. 55% af alle besøgende, bruger mindre end 15 sekunder på din webshop. Det er derfor vigtigt at fange deres interesse fra start, så du får det maksimale ud af dit markedsføringsbudget.

Højere konvertering

Analyse Af Købsflow

Landingsside

Fra 1195,-

webshop

En tilpasset løsning

Alle virksomheder er unikke, dette gør sig også gældende for konvertingsoptimering. Kontakt mig endelig, og så finder vi den bedste løsning for dig.

Landingsside

En landingsside er en side specialiseret til at konvertere. Disse sidder optimeres til virksomhedens produkter/ydelser.

Konverteringsanalyse

En konverteringsanalyse viser hvilke forbedringer man kan lave på en hjemmeside, for at gøre den mere brugervenlig.

Heatmap

Heatmap er en visualisering af hvor folk klikker på din hjemmeside. På denne måde kan du se, hvilke elementer på siden, der tiltrækker mest fokus.

A/B Splittest

A/B splittest er en måde at undersøge forskellige versioner af samme hjemmeside, for at se hvilken der konverterer bedst.

Data-analyse

En hjemmeside indsamler mange statistikker, der fortæller meget om brugeradfærd, og hvad man kan gøre for at optimere konverteringen.

Analyse af købsflow

Webshops oplever tit, at de mister folk i købsprocessen. En analyse af købsflow, er med til at belyse de forbedringer man kan gøre, for undgå unødvendigt tab af kunder.

Få et uforpligtende tilbud
Bliv Ringet Op